Skip to content

Stofa har opdateret din fiberboks

Vi fortalte sidste år, at Stofa-kunder kan opleve at deres Internetforbindelse går i baglås . Det ser nu ud til, at det problem er løst.

Stofa har meddelt os, at i natten mellem d. 16. og d. 17. januar de sidste fiberbokse er opdateret, hvilket skal forhindre at fiberboksen går død (viser rødt lys) på grund af såkaldte ARP-requests. Vi har endnu ikke testet det, men håber at kunne gøre det inden længe. Vi stoler dog på at Stofa har gjort det rigtigt.

Det er naturligvis gode nyheder. Vi vil dog opfordre alle, der har brugt penge på udstyr og installation for at løse det problem, som Stofa ikke gjorde i første omgang, at reklamere hos Stofa med henblik på refundering. Det var jo et problem Stofa var klar over, og hvor Stofa havde 100% ansvar, men hvor sorteper blev givet videre til kunderne.

Stofa kan kontaktes på telefon 88 30 30 30. E-mailadressen er info@stofa.dk. Du kan også skrive et brev via gammeldags post:

Stofa a/s
Slet Parkvej 5-7
8310 Tranbjerg

Vi kan også varetage kontakt til Stofa for dig, men bemærk at vi ikke er gratis, så måske kan det ikke betale sig for dig.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.